Enviat per: nuria | febrer 24, 2008

Només audio??

El Pol, el meu company de blog, m’ha comentat que el podcast és només per audio… Llavors, les cadenes de televisió que et donen la possibilitat de baixar-te alguns dels seus programas què és??

Hi ha un programa de tele que m’agrada però mai tinc temps de veure’l… Ara que se que hi ha la possibilitat en algunes radios de subscriure’t i escoltar el programa quan puguis, he pensat que havera si també hi ha la mateixa possibilitat amb alguns programes de tele. Doncs sí! just aquell que m’interessa sí que hi és. El meu dubte és si també és un podcast. Quan busques a la web i t’hi subscrius, ho posa…

Anuncis

Responses

  1. Si Núria,

    Aqui comença el follón. Quan has aconseguit aprendre què és l’xml, l’rss, fer un podcast i penjar-lo (cosa que a mi em va costar horrors) et trobes que no saps com nomenar-lo.
    Crec, i em puc equivocar, que podcast ho és tot, tan audio com video, el que passa que veig que hi ha gent que el de video li diu vodcast, videoblog, vlog o video podcast. Jo el meu li dic video podcast, per diferenciar-lo dels altres de audios que tinc.


Deixa un comentari

Categories

