Enviat per: nuria | Març 9, 2008

L’efecte BrainTraining

Després de créixer durant 25 anys, hi va haver un estancament en el mercat dels videojocs (entre els anys 2002 i 2004). Va ser un moment crític per Nintendo ja que un estancament mai és bo per cap empresa. Així que van haver de pensar en com sortir-ne.

Al fer un estudi de mercat, van adornar-se de que la generació que durant els primers 25 anys els havien anat fent créixer, no tenien temps per jugar als videojocs. La nova generació que podria consumir-ne buscava més qualitat ja que un simple joc com els que hi havien fins en aquell moment no els interessava. Per tant, van obrir portes a un nou mercat: d’aquí va sorgir el BrainTraininig i tots aquests viedojocs que han sortit aquests últims anys, com per exeple els de millorar l’angles, etc.

Tots aquests videojocs són com un entrenador personal en diferents àmbits, que ha fet que un sector de consumidors que potser mai haurien comprat cap videojoc, ara siguin un consumidor important. I per tant, han fet que el mercat creixés i sortís de l’estancament.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: