Enviat per: nuria | Març 16, 2008

la valoració..

És la meva última entrada..

Com valoro l’assignatura?? Doncs penso que ha estat força bé, ja que he après bastantes coses sobre les noves tecnologíes, que jo ni coneixia.

La britat és que a mi m’ha costat fer les entrades ja que no estic acostumada a estar davant de l’ordinador buscant què és la web 2.0, què és un podcast… Però després de 3 mesos aprenent aquestes noves coses estic satisfeta d’haver-ho fet.

Ara sóc concient que Internet és un món molt gran per explorar, i que cada vegada més està present en les nostres vides. Per tant, s’ha de tenir molt en compte a la hora de fer publicitat, anunciar algun fet, etc.

Deixa un comentari

Categories

